17 Jun 2011

MIDAS...

Halo semua..sory la..dah lame aku tak update blog ni..bkn ape..tak de cite la nak cite..heheh~ so kali ni aku nak bercerita psl cite korea yg aku br hbs tengok..mcm sblm2 ni la..hehe~ kali ni aku tengok ‘MIDAS’..


Conclusion yg aku blh bt tentang cite ni,cite ni melibatkan psl biz dlm dunia yg sebenar..mcm bt investment la..bg aku menarik sbb ade kene mengena la jgk dng jiwa aku..bdk biz la katekan..heheh~ bile aku tengok kan,menarik jgk klu bt biz mcm tu..tp ade la jgk risiko nye..tp tu hanye cite je pon..hehe~ jalan cerita yg menarik..n ade jgk la kisah cinta dlm ni..itu benda wajib ade dlm cite korea..hehe~ tu yg bt aku suka tengok drama korea… J


Ok..skrg ni aku nak cite skt psl character dlm cite ni..


Jang Hyuk as kim Do Hyun

Dia ni bijak dlm nak bt investment..nak tau ape yg dia bt lg..tengok la cite ni..hehe~ n dia jgk kekasih kpd Lee Jung Yeon(Lee Min Jung)..


Kim Hee Ae as Yoo In Hye

Leader dlm satu syarikat investment yg agak besar namanye..dia kakak kpd Yoo Myung Joon(No Min Woo) n ade adik beradik tiri..


Lee Min Jung as Lee Jung Yeon

Buah hati kpd Jang Hyuk(kim Do Hyun)..mula2 dia keje sbgai seorg nurse n dia jgk merawat No Min Woo(Yoo Myung Joon) yg sakit..lps dr pada tu,dia keje d sebuah syarikat loan..


No Min Woo as Yoo Myung Joon

pada mulanye dia ni playboy..lps dia tau yg dia tu sakit cancer,dia jadi baik n bntu org dng menubuhkan dana bantuan..


so ni la antara watak2 yg menarik dlm cite ni..yg bt kt nak tau ape akan jadi seterusnye..hehe~ so kpd yg belum tengok…tengok la..best.. J n kpd yg dah tengok tu,tinggal la comment anda psl cite ni..hehe~ comment anda amat dihargai.. J

Tiada ulasan:

Catat Ulasan