25 Jun 2011

makan-makan ala2 korea..

Annyeonghaseyo everyone… hehe~ kali ni aku nak cite psl makanan..hehe~

Ok..utk entry kali ni ..aku nak cite n kongsi dng korang psl mkn korea..memandangkan aku ni k-pop lover..nak jgk try makanan dia org mcm mane..

Bertempat d ampang point..ade 1 kedai yg menyediakan hidangan makanan korea..nama kedai tu Gomone restaurant.. walaupun tmpat dia agak kecik..tp ramai jugak yg dtg mkn.. J

Ni antara ape yg aku makan..

Nama dia ‘ramen’..heheh~ ia mcm maggi la..heheh~ rase dia lain sikit..tp sedap..aku suka..n d hidangkan bersama kimchi..tu ade lah benda wajib klu org korea makan..bg aku la kan..kimchi ni ade rase tersendiri..n aku kurang sikit la bab2 kimchi..hehe~


N this is ‘dumplings’..sedap rasenye..dlm dia ade inti sayor n ayam.. J


So ni je yg aku sempat ambik pic..heheh~ J J J

Semoga terhibur..


2 ulasan:

  1. makan je keje ko..xajk ak plak tu^__^

    BalasPadam
  2. heheh~ dah tak de keje..mcm tu la.. :)
    nnt bile kau dah start belaja kat SA..aku bwk kau g mkn ye.. :)

    BalasPadam