24 Mei 2011

2AM showcase in malaysia..

Annyeonghaseyo~ … kali ni aku nak cerita pengalaman aku dpt g tengok showcase k-pop yg bt pertama kalinye aku g..hehe~

ceritanye bermula begini..semenjak 2 3 minggu lps,aku dpt berita yg salah satu group k-pop akan dtg ke Malaysia untuk membuat showcase..iaitu kmpl 2AM..aku memang sngat nak g..tp tu la..tak mampu plk nak beli tiket..so aku pun lupa la niat aku nak g tengok

pada 20 may 2011..aku saje2 nak tel radio era..sbb dia org menghadiah kan tiket free kpd sesiapa yg minat group 2AM tu..so aku saje la try nasib..memang nasib menyebelahi aku..hehe~ akhirnye aku menang dan mendapat 2 tiket free..aku hapy sngat2..tak terkata bt seketika.. J thanks to radia era..

21 may 2011..aku tak kan lupakan tarikh tu..akhir nye aku dpt jgk jmp artis korea yg selama ni aku minat..heheh~ tak dpt dinafikan..memang ramai yg datang..aku dpt seat kat bahagian atas dewan..n aku ddk paling atas sekali..biar aku nmpak..walaupun kecik..hehe~ aku amat berpuas hati..n aku dapat mcm ala2 belon tu yg blh main tepuk2 (aku pun tak tau ape nama benda alah tu..)..hehe~ bile part best2,mula la benda tu aku tepuk2..hehe~




Sepanjang berlangsungnye showcase tu,bnyk lagu yg dia org nyayikan..mostly lagu baru dr album mereka..sangat best bile dpt dnga live..ye la..sblm ni just tengok video je.. n ade jgk dia org bt mcm game show..aku sangat la jelous kpd yg dpt naik atas pentas n jmp dia org..part tu memang aku jelous..n untungla sape yg dtp hadiah,salam n peluk drpd mereka..showcase tu megambil masa dlm 2 jam mcm tu..


Aku telah mengajak best friend aku, farah razali utk teman aku tengok showcase ni..pada mulanye,dia memang kurang skt psl korea ni..last2 bile dia dah dpt tengok sendiri..skrg dia dah mula minat psl artis korea..hehe~ TQ my friend sbb tmn aku.. J


Part yg agak aku kecewa adalah sbb tak blh nak ambik pic..huhu~ L aku tak tahu plk tak blh bwk camera dslr msk ke dlm dwn tu..jadi tak de la pic time dia org perform..sngat sdh..tp tak pe..at least,performent dia org dah terpahat d dlm kepala otak aku..hehe~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan