08 Mei 2011

contest semua tentang 4...

Hari ni aku agak rajin skt..nak try msk contest..hehe~

Tak pernah aku msk contest sejak aku bt blog ni..hehe~

So sesape yg nak msk..klik la kat sini.. J ZON MISS POLKA DOT


1. 4 perkara describe about yourself

o Org yang hapy n gile2 bile bersama2 dng rakan2 yg lain..

o Tak suka klu org yg paksa2..comferm lps tu tak layan..

o Seorang yg manja bile d samping family..

o Aku ni malas skt bab2 nak kemas ni..hehe~

2. 4 nama manja kamu

o Ina-bile dng family2 aku..

o Azza- membe2 aku yg suka panggil

o Rina- time kecik2 dulu

o Azarina- org yg baru nak megenali diri ini

3. 4 perkara baik yang kamu buat hari ni

o Tolong kakak sy hanta & ambik anak dia kat tempat 2syen..

o Tolong mak kemas umah..skt la..hehe~

o Teman mak g beli barang2 umah..

o Bg mkn kat kucing.. :)

4. 4 tempat yang nak sangat pergi

o Korea- sbb suka tengok cite korea..hehe~ n bnyk tempat2 menarik n romantic..

o Makkah – nak g bt umrah n haji..sbb hari tu tak dpt ikot parent g umrah.. L

o Paris – nak g tengok eiffel tower..mcm romantic je..

o London – mcm best je nak jln2 kat sane.. J

5. 4 benda wajib bawa kalau keluar

o Jam – sbb nak tengok mase..senang nak bajet..

o Handphone – klu ade ape2 senang nak call

o Lip balm – sbb bibir ni suka kering..

o Beg duit – klu tak de..mcm mane nak shoping plk kan..hehe~

6. 4 perkara kamu buat sebelom join contest nie

o Tengok akademi fantasia 9

o G mkn dng family kat nasi lemak antarabangsa

o Msj dng best friend

o Relex2 dlm bilik

7. 4 orang paling kamu sayang di dunia ini

o Tuhan – yg telah mencipta aku ke muka bumi ni..

o Mak – sbb dah melahirkan aku kat dunia ni..tq mami..

o Family – sbb bg support n saying aku..

o Kawan2 – yg bg aku hapy bile dkt dng dia org

8. 4 jenis ragam manusia kamu jumpa hari nie

o Org yg tak saba bile driving..tau la kete besar.. :p

o Org yg suka bnyk ckp..

o Marah org lain

o Bermesra2 d tmpat awam..

9. 4 misi yang mesti kamu capai dalam tahun ini

o Nak kurus kan badan..sbb dah gemuk sikit..

o Nak dapatkan diploma

o Klu boleh nak ade BF..heheh

o nak keje utk dapatkan duit sendiri.

10. 4 habit buruk kamu

o suka tido lewat..

o selalu bangun dr tido lewat..

o suka sejuk2 seblm tido

o suka menyepahkan bilik.. J

11. 4 perkara yang kamu fobia

o Lipas –rase geli bile nmpak

o Cicak – geli jugak

o Goring keropok – sbb pernah meletup n terkena kat aku..klu bab mkn,aku suka..hehe~

o Tipu – aku paling tak suka..sbb pernah berlaku kat aku..

12. 4 sebab join contest nie

o Sbb kawan yg suruh..walaupun tak pernah bt..hehe

o Nak bg popular skt blog sy..hehe~

o Nak memang hadiah misteri tu..klu ade rezeki..

0 Sbb mood hapy utk menulis blog.. J


4 ulasan:

  1. thanks for join the contest..for futher info,always follow up my blog ok... :)

    BalasPadam
  2. oo.. join jugak ko ae.. igtkan x.. aritu aku dah majuk dah ngn ko.. haha

    BalasPadam
  3. hehehe~
    demi kau yana..
    aku joint jgk.. :D

    BalasPadam