24 April 2011

another story.. :)

Ok..topic kali ni nak cite skt psl cerita korea..mcm entry sblm2 ni la..nak mengulas la skt cite yg aku tengok..so cite yg aku maksudkan tu ialah ‘athena goddess of war’..cite ni klu tak slp aku la kan..mcm sambg dr cite IRIS..sbb dlm cite ni,ade jgk pelakon2 dr cite IRIS..kira nye ade link la..heheh~

Bagi aku la kan,cite ni best sangat..sbb ni cerita action.. plus ade jgk terselit ksh2 cinta..menarik perhatian aku untuk tengok....tambah lagi dng pelakon2 yg ade dlm cite ni..bg aku sangat la lawa n charisma..hehehe

Ni antara pelakon yg penting dlm cite ni..n salah seorg tu siwon..membe from suju..hehe..aku suka tengok muka dia..comel..n ade jgk la pelakon yg lain..n dlm ep 16-20..ade changmin dr TVXQ berlakon..dia teramat la hansome..cair aku tengok dia..heheh~

Siwon

changmin


So sape yg tak tengok lagi..tengok la..BEST.. J J J

Tiada ulasan:

Catat Ulasan