01 April 2011

jalan-jalan cari makan...

31 march 2011…aku, najat n miera keluar bersiar2 d KL selepas 2 minggu tak jmp..heheh~


Destinasi pertama..PAVILION..pegi sane g mkn2..woo~ kali ni kt org g pepper lunch..sedap oo..msk sendiri gitu..heheh~ aku bwk dia org g mkn situ..lps tu,miera teringin nak cr mkn ape tah namanye..hehe~ tp aku ad epic nak tunjuk bagaimana rupa mkn tu..hr ni keluar mkn dng dia org ala2 japan gitu..


Lps dah mkn2,kt org pun jln2 la sekitar pavi..lps tu melencong jab g kat uniqlo..bg aku la kan,fesyen2 baju kat situ memang lawa..tp tu la..harga dia agak mahal la skt..bg aku yg sedang ‘tanam anggur’ ni..hehe~

Lps dah puas jln2 kat pavi..siap shoping skt..n beli donat J co..kt org pun g la ke destinasi ke-2..iaitu KLCC.. J

G sane sebenarnye nak tmn cik miera ni g interview keje..org tu nak keje dah..hehe~ sementara tunggu miera, aku n najat g la kat kinokuniya..sempat lg aku belaja bhs korea..hehe~ seronok tau..lps miera dah selesai, kt org g la lpk kat tempt yg ade air pancut tu sambil mkn donot J co..yg d sponser oleh cik najat..lps dah mkn bagai sambil bergosip,kt org pun blk..memangdangkan dah nak dkt mlm.. J

Hapy sangat2 dpt keluar..tp klu lg best,yg lain2 ade..cik yana, cik reen n cik elisya..cpt2 la trn KL.. aku dah rindu gile kat korang… J J J





1 ulasan: