22 April 2010

pelanduk 2 serupa...

Mcm rase tak caye ar td..aku mimpi ke ape...memang tak caye la...
aku pun plk..time blk dr tmp belaja ku sampai umah..akku tido dlm bas..
aku blk seorg diri..tanpa kwn menemani aku..syok je aku tido..dah la dlm bas td tak ramai otg..n kerusi sebelah aku tak de org..memang aku layan la tido..hehe..sambil dibuai dng lagu2 dlm MP3 aku..

Nak dibuatkan cite,aku tersedar dr tido..sbb bas tu berhenti..ye la..ambik org nak naik bas...
lps tu kan..aku ade la nampak seorg ni..
sekalia ku pandang,mcm EX aku la..sumpah weh..sebijik muka dia mcm EX aku tu..
aku dah gelabah dah kat tempat ddk aku tu..secara tdk langsung aku ambik hp aku n cal membe aku..mula2 cal tak dpt..aku dah tension dah..dah brp org aku cal,semua tak angkat..nak angin la..
Lps tu membe aku call..tanye knp aku cal..so aku pun cite..n aku mintak dia terangkan mcm mane muka EX aku tu..
Dr ape yg aku tengok n aku denga membe aku ckp tu,sah,serupa...aku lg la tak ddk diam..cuak kot..aku pun tak tau la knp..lps tu aku mintak tlg membe aku ni msj EX aku,tanye dia kat mane..utk kepastian...
Yg pasti,org yg aku jmp dlm bas tu,bkn EX aku...lega rase nye...
tu la cite ape yg berlaku pd diriku ini pd hari ini...

Mcm org lain kate,kat dunia ni kt ade 7 org muka yg same..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan