07 April 2010

bla bla bla .......

mata sakit bile membaca..
telinga pedih bila mendenga..
sakit hati bile teringat..

hmm..aku pun tak phm la weh..
ape masalah n knp la org ckp mcm tu..
aku sedar aku berckp tentang org lain..
aku tau aku slp..tp aku just berckp atas dasar benda yg btl..
bkn aku syok2 nak reke cite..bajet aku dah tak de keje ke..
please la weh...

mcm2 cerita yg aku denga..
ade yg berkaitan dng aku..ade yg berkait rapat dng sahabat ku..
aku tak blh la thn..org dok kate2 psl aku n sahabat ku..
rase nak g serang je org tu..bajet aku tkt la..
please la...ni AZARINA la..

n one more thing,kpd org yg dok mengata aku tu...
yg sbk2 psl aku tu..lantak aku la ape aku nak bt dlm llife aku..
ade ke aku sbk dlm life kau..
please la weh,jd matang la..
kau dah bnyk menyusahkan membe2 aku la..
kau ingat dia org ni dah tak de keje lain ke nak cr kau..
kate bdk pandai..pike la weh..otak kau time tu kat mane haaa...
klu ye pun nak cr perhatian,cr la kat org yg kau tujukan tu...
jgn nak libat kan org lain...

aku rase tu je la kot..hehe..nnt la sambg lg klu ade cite2 lain plk...

p/s:sory la klu ade terkasar bahasa..harap dimaafkan.. :)

2 ulasan:

  1. bapak r ayat ko memang pedas..udah2 r tu..ish3..

    BalasPadam
  2. hahahah....
    biar la..
    relex sdh...
    klu ade sape terbaca..
    n terasa..bgs la..hehe
    jht nye aku ni...

    BalasPadam