02 Disember 2009

THANKS....

PPertama sekali,aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kpd seorang hamba allah ni..
terima kasih sbb melepas kan aku dr hdp dia..aku harap kau bt ni dng ikhlas..
bkn niat aku nak permainkan cinta kau,tp aku rase ni la jln terbaik utk kt berdua..

aku berdoa,moga kau dipertemukan dng org yg lbh baik dr aku..
aku harap kau jgn la menyimpan harapan utk kt bersama..
aku tak blh nak membahagiakan kau..maafkan aku..
aku doakan agar kau bahagia dng tmn baru dan berjaya dlm pelajaran mu..
aku berharap agak kau jgn campur adukkan masalah peribadi dan pelajaran..
utamakan pelajaran,kerana ni la yg blh membuatkan kau berjaya..
aku akan mendoakan kejayaan kau..jgn risau..
dan sebagai kwn,aku akan tlg kau dan memberi semangat kpdmu..

kini aku berasa lbh tenang..slps aku meluahkan ape yg terbeku dlm ht ku selama ini..
maafkan aku sekali lg kerana lambt memberi tahu..
sebenarnya,aku tak sanggup nak menceritakan krn aku takut kau tak blh terima keadaan ni..
aku harap lps ni,kau blh terima dng hati yg terbuka..
anggap la ni tiada rezeki..klu ade jodah,tak kemana..
kau pegang la kata2 aku itu..
'buang yg keroh,ambil yg jernih'

sekali lg,terima kasih dan aku memohan seribu kemaafan atas ape yg berlaku..
terima kasih kerana telah membahagiakan dan memberi kegembiraan dlm hidupku ini..
TERIMA KASIH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan