24 Disember 2009

dari hati yg terdalam....

Tak seindah ape yg aku bayangkan selama ni..n tak sangka akan berlaku..
hr yg membuat kan aku gembira pd awal nye,kini berakhir dng kerinduaan..
hmm..knp jd begini..
aku sangkakan aku tiada lg harapan nak berjumpa dng 'kekasih' lamaku..

akhirnye dpt jgk aku jmp dng dia..tp bkn sewaktu aku keluar dng rakan2 lamaku..
dia tak joint pun sbb ade hal..
tp aku jmp dia d tempat tusyen lamaku..

msk saje tempat tusyen aku tu,aku langsung tak perasan yg dia berada d situ..aku tau pun sbb best friend aku bg tau..
aku ingat dia dah tak dtg..mane la tau..
sbb tu aku tak menyimpan hasrat yg tinggi nak jmp dia kat situ..

lps je best friend aku ckp yg dia ade d bahagian belakang aku..
aku langsung tak pandang muka dia..
hati aku rase terharu,gembira, dan 1001 rase..
knp aku merasakan perasaan sebegitu pd dia..

akhirnye,aku dapat jugak menatap wajahnye..
wajahnye tak berubah seperti dulu..wajah yg buat aku jht cinta..
aku tak banyak ckp dng dia secara personal..
tp aku dpt ckp dng dia,sewaktu dia ckp dng rakan ku..(kiranye menyampuk la..)
dia masih la tak berubah seperti yg aku kenal dulu..
cara bercakap,peragai n lain2 lg..

klu la aku ade jodoh dng dia..aku nak sangat bersama dia kembali..
nak saat2 yg bt aku bahagia n menghargai ape itu cinta sebenarnya..
kalau lah,dia dah ade org lain d hatinya..
aku akan tetap syg n cinta pd dia sampai akhir hayatku..
krn kau la cinta pertama ku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan