14 Mac 2012

ISTIADAT KONVOKESYEN UNISEL KE-6 SIDANG KE-7 (2012)

Annyeonghaseyo

10 march 2012..tarikh yg bermakna bg aku..akhirnya..aku dapat jugak memegang segulung diploma yg selama ini aku usahankan..berbaloi ape yg telah aku lalui..

Walaupon aku konvo lambat drpd kwn2 seperjuangan aku..aku hapy akhirnye semua dah selesai..jd aku adelah seorang graduan diploma pengurusan perniagaan..

Pertama sekali nak ucap TQ kat parents..tp dia org,tak de la aku..n tq sbb bg sokongan n semangat kat anak dia..hehe~ n tak lupa jgk..kawan2 yg selalu bantu aku dlm pelajaran..


Time konvo hr tu..tak la ramai dtg melawat aku..drpd family aku,mak n ayah..dr pihak kawan..my BFF farah n chen…TQ so much sbb sudi dtg..n kwn2 yg aku jmp kat Shah Alam.. n tak lupa jgk kpd yg bagi bunga n hadiah…TQ2…


2 ulasan:

  1. azza chinggue..
    chukaheayo(missspelling kot)

    sorry xdtg,ak balik kg time tu
    nati free dtgla umah sewa AKU.

    heheh(^_^)

    BalasPadam