08 Disember 2011

you are the best...

Annyeonghaseyo


First of all,aku nak ckp..TQ kat my bff,farah sbb bt entry psl persahabatan kt org yg dah 6 TAHUN..hehe~ mcm tak caye pon ade..rase mcm br kenal je dia..

To me,dia org yang baik hati..satu kepala dng aku n phm mcm mane aku ni org nye..mcm mane nak ckp eh..kt org ni kira ade chemistry la jgk..kadang2 klu keluar suka pakai baju colour same..padahal tak rancang pon..tak pon..klu mc made benda nak ckp ke..mesti dua2 terpikir benda sama..benda ni selalu sngat terjadi..hehe~

Aku bnyk kongsi kegembiraan n kesedihan bersama2..dia la org yg selalu denga kisah aku dlm masa persahabatan aku..bile dpikirkan blk..bnyk benda dah aku dan dia lalui..hehe~ mungkin sbb tu la persahabatan aku dng dia kekal sehingga akhir ni..

Ape2 pon,aku akan sentiasa doakan kesihatan kau n utk persahabatan kita..biar la kt kekal kawan sampai akhir hayat.. AMIN.. J J J

Tiada ulasan:

Catat Ulasan