13 Oktober 2011

the 21 time..

Annyeonghaseyo J

11 oktober 2011..tarikh yg amat bermakna dlm hdp aku..sbb nye..tu lah tarikh lahir aku..hehe~ dah 21 thn dah aku hdp d muka bumi ni..dan mcm2 aku telah lalui selama ni.. so far,aku bahagia hdp dng cara aku skrg.. J

Just bday kali ni biasa2 jgk..mcm thn2 sblm ni..al maklumlah..dah makin besar..so tak la brp meriah la..klu dulu2 ajak kwn2 n family2 terdekat..skrg dng family je.. J tp ok la kan..dpt la jgk hadiah..hehe~

Ni lah antara barang2 berharga aku dpt dr family..TQ so much sbb bg hadiah.. J J J

Kek coklet smbangan dr my sis..J

Teddy bear kecik yg comel dr mak n ayah..J

Dr sahabat tersayang.. J + gelang dr mak..J

2 ulasan:

  1. azza...
    mane iLang..?
    hihihi...

    aku de tag...
    ce tgk ni...
    http://love-sweet-sour.blogspot.com/2011/11/being-tagged.html

    BalasPadam
  2. aku ade je..heheh
    just skrg mls nak update..heheh
    mls nak menaip.. :)
    owh ye ke..ok2..thanks eh

    BalasPadam