26 November 2010

hosp oh hospital..

Sekian lame aku dah tak bercerita kat dlm blog..bkn ape..rase mls btl nak taip..tp ni dah sbb bosan tak tahu nk bt pe..so aku rase nk bercerita plk..hehe~ J

Entry kali ni aku nak bercerita pengalaman aku first time msk HOSPITAL..

Cite nye mula bergini..hari tu aku dmm hampir 4 hari..dah g doc..tp bile mkn ubat,tak de perubahan..jd,family aku memutuskan utk bwk aku g hosp..last2 aku kena tahan kat sane..huhu~

Agak lame la jgk aku ddk kat sn..hampir seminggu aku tinggal d dlm hosp..satu pengalaman baru dlm hdp aku..nsb baik la dpt blk 2 org..tak de la aku rase tkt n sunyi..heheh~

Suasana kat hosp biasa la..rase tenang je..n aku bnyk menghabiskan mase dng tido..maklum la..bosan punye psl..plus kadang2 rase rimas pun ade..kacau je org tido..nak check punye psl..hmm~ n the best part nye dpt ddk hosp,org datang melawat n bwk hadiah..hehe~ tp aku tak de la kwn2 yg dtg melawat aku..sbb nye aku tak bg tau..tp ade la 2 3 org tau yg aku kat hosp n dtg melawat..ok la..tiap2 hari aku kena ambik darah..mula2 tu tkt la jgk..tp bile dah lame ddk situ,aku dah biasa dng jarum..relex je nurse tu cucuk..hehe~

Cerita plk psl org2 kat dlm hosp..nurse2 semua nye ramah2..ye la,dah kate pesakit..kena la lyn elok2..hapy la ddk kat st..n best jgk dpt cuci mate..hehe~ sbb ade nurse laki..nasib baik la dia org tu hansome..hehe~

Sekian.. J J J

Tiada ulasan:

Catat Ulasan