15 Julai 2010

S A M E F A C E A G A I N T ! ! !

Hari ni aku tak tau la hari malang bg aku atau sebaliknye..

Cerita nye bermula begini………

Td selepas aku hbs kelas d tempat belaja aku, aku n rakan2 g la ke café..ingat nak beli makanan la..padahal memang pon..nampak semua sedap je..hehehe…

Aku pun g la beli mkn kat gerai2 yg ade..selepas aku order, aku pun g la lpk kat meja yg membe2 aku ddk..

Sambil2 dok bercerita,aku pun dok la usha org2 d sekeliling..SEKALI tu, mata aku terpandang pd seorg mamat ni…sumpah weh,ala2 EX-BoyFriend aku..mau terperanjat aku..

Aku ingat kan td dia la..nsb baik bkn dia..gaye dia, body dia yg kepeng tu (sory to say la), tingginye..memang aku Nampak sebijik mcm EX aku..

Lps dr tu,aku dok teringat je muka bdk tu n EX aku..ya Allah..tlh la hamba mu ini…aku dah tak nak ingat ape2 pasal dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan