23 Jun 2010

putus sahabat ...

Selama aku kenal dia dr 2 thn yg lalu..baru kini aku kenal siapa diri dia sebenar..

Aku tak sangka dia akan jd begini pada akhirnye..

Tp mengapa..

Aku bkn nak bangga2 kan diri aku ni,tp aku dah bt baik kat org2 yg aku kenal..tp kenapa dia bt aku samapi mcm ni sekali..ape salah aku tak dia..

Aku jugak ade tahap kesabaran aku sendiri..dan sekarang kau telah cabar kesabaran aku..aku rase tak mau jmp kau lagi,tak mahu kenal siapa kau dan aku nak lupa semua kenangan kt sebagai sahabat suatu ketika dahulu…

Aku dah tak daya nak tanggung semua ni seorg diri..walaupun,ramai kawan2 yg ingin bantu…

Aku rase bile semua masalah antara aku dan kau dah selesai..begitu jgk dng persahabatn kt..

P/s : aku harap kau membaca nye ini wahai cik A (bkn nama sebenar)

5 ulasan:

  1. hmmm...saba jew r.....
    doakan jew.. 1 ari nanti dye akan sedar pew yg dye dah wat...
    hmm.....manusia mmg selalu wat kesilapan rite???
    hopefully, dye dpt "balik" ape yg dye dh wat kat ko...

    BalasPadam
  2. hmmm..entah la..aku pun tak tau la bile dia nak sedar..
    memang la manusia semua bt kesilapan..
    mane ade yg perfect..
    hmmmm

    BalasPadam
  3. setuju dgn yana.*hi yana.tumpang lalu jap* what goes around comes around babe.in fact she already having her 'heaven' rite now.haha.semua orang pun dah tau what she really is kan.a monster.to A,you got served maniac!.to aza sayang,dont worry dear semua orang sayang kau.we got your back.you go girl!

    BalasPadam
  4. setuju dgn yana.*hi yana.tumpang lalu jap* what goes around comes around babe.in fact she already having her 'heaven' rite now.haha.semua orang pun dah tau what she really is kan.a monster.to A,you got served maniac!.to aza sayang,dont worry dear semua orang sayang kau.we got your back.you go girl!

    BalasPadam