09 Ogos 2009

terkantoi...

Tibe2 hp berbunyi..ingat msj dr hotlink..
aku pun tengok la kat hp..ade la 'manusia' ni msj..
"azahrina"..aku dah pelik..dah la eja nama aku slh..hmmm
aku pun bls la..msj kejab je..
'manusia' ni la kan,kate kat hospital sbb skt..
cian kan kat dia..hmm..bajet aku risau la..tp ade la risau skt..

Lps tu,aku msj la dng membe aku a.k.a membe 'manusia' tu..padahal nak korek rahsia..
TAPI,membe aku terkantoi plk..mula2,aku hanat msj..
"kau kat mane??bz ke??" ..
dia bls "kt umah ******...hehe..asal..."
aku agak pelik di situ..hmm..btl ke ape dia ckp..
aku selidik lg..last2 terkantoi..

SO,aku agak geram jgk la kat 'manusia' tu..
sampai ht tipu aku..bt pe..ape yg dia dpt..
bt sakit hati aku lg ade la..
hmmm..saba je la...

Jadi kpd 'manusia' tu,aku dah tak percaya ckp kau lg..

sekian.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan