31 Julai 2009

K.A.W.A.N


Kawan???ape tu..sahabat, n teman..
semua ade maksudnye..
ssh kalu kt tak ade kawan..mcm mane nak hdp..
blh ke klu kt hdp tanpa kawan??

Kawan ni la yg banyak membantu kt dlm susah senang..
dia jgk la yg membantu kt dlm ape jua yg berlaku..
dan dia jgk la yg kt selalu berkongsi masalah suka n duka..
gelak ketawa,nangis kt lalui bersama..

Kat dunia ni,ade mcm2 jenis kwn yg kt akan jmp..
yg aku blh nampak skrg,ade kwn yg time kt senang dia ade, n time kt susah dia menghilang..
kwn jenis ape la tu..aku pun tak phm la..

Tp bg aku,kwn2 aku bkn jenis yg aku ckp kat atas ni..
dia org yg semua baik n tak pernah lupakan aku..
aku tau diaorg semua sbk dng kehidupan masing2..
tp mereka ade masa utk berckp n berjumpa utk menceritakan ape saje..
ni la yg aku mau dalam PERSAHABATAN..

Aku nak ucapkan TERIMA KASIH banyak2 kpd sesiapa pun yg mengenali aku..
dan sanggup berkawan dng aku..
aku bahagia bile korang ade dng aku..
aku mendoakan kebahagiaan kwn2 aku..

Sekian... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan